SantyagoSantyago
YouTube RSS Google+ Facebook GitHub

Kategorie wpisów

Reklama na Blogu

Najnowsze poradniki

Ostatnie komentarze

Popularne wpisy

Facebook

Google+

Ostatnie fotografie

polskie-gorypolskie-gorypolskie-gorypolskie-gorypolskie-gorypolskie-gorypolskie-gorypolskie-gorypolskie-gorywieliczka-szyb-danilowicza

Po udanej zbiórce w serwisie Kickstarter, silnik Leadworks w wersji 3.1 zawitał właśnie w wersji beta na Linuksa. Silnik z powodzeniem może być wykorzystywany do tworzenia produkcji z segmentu AAA, obsługuje standard OpenGL 4.x, oferując dodatkowo wsparcie dla silnika fizyki Newton Game Dynamics, który został wykorzystany między innym w serii Penumrba.

Leadworks 3 pozwala również na wykorzystanie bibliotek OpenAL, EAX oraz udostępnia deffered rendering (alternatywna metoda oświetlania obiektów), zunifikowany system oświetlenia (dynamiczne oświetlenie i miękkie cienie), a także zestaw narzędzi i modułów dla szerokiej gamy języków programowania takich jak: Java, C#, VB.NET, Python, C/C++, BlitzMax oraz Lua.

Do pełni szczęścia wymagane są własnościowe sterowniki NVIDIA lub AMD, które obsługują OpenGL 4. Na chwilę obecną, Mesa wspiera jedynie OpenGL 3 i jest w ciągłej fazie rozwojowej.

Warto zaznaczyć, że Leadwerks pojawi się również na konferencji Steam Dev Days, która planowana jest na 15 i 16 stycznia w Seattle w stanie Waszyngton. Steam Dev Days przeznaczony jest dla twórców gier, zainteresowanych wkroczeniem do świata SteamOS i przyłączenia się do ambitnych planów Valve.


The Zone / Dave Lee


Combat Helo / Tricubic Studios

Poniżej możecie zobaczyć materiał, który był umieszczony w serwisie Kickstarter.

Kilka filmików z działania silnika Leadwerks.

 

Komentarze Komentarze
Avatar 1
Draqun Linux / Safari 537.36
01 listopad 2013 - 01:41 Brak informacji

Miło słyszeć, że ludzie idą za Valve. Wydaje mi się, że to dobra droga.

Skomentuj wpis