SantyagoSantyago
Avatar

Witaj!
Blog archiwalny. Już niebawem nowy serwis!

YouTube RSS Facebook GitHub

Czujniki ultradźwiękowe w robotyce. Porównanie tańszego HC-S04 oraz droższego SDM-IO. Czy i kiedy warto zainwestować w droższy czujnik - dowiesz się po przeczytaniu nowego artykułu w dziale Arduino: Ultradźwiękowy czujnik odległości SDM-IO

Reklama

Zastanawialiście się kiedyś nad wykorzystaniem klawiatur dotykowych w swoich projektach? Zestaw DFRobot Capacitive Touch Kit opaty o układ MPR121 umożliwia to w banalny sposób. Wystarczy podłączyć moduł pod magistralę I2C i stworzyć swój własny zamek szyfrowy... albo Touchpad.

Zapraszam do artykułu: https://www.jarzebski.pl/arduino/czujniki-i-sensory/pojemnosciowy-czujnik-dotykowy-mpr121.html

Właśnie ruszył program beta nowej usługi Steam Music, która będzie dostępna dla systemu SteamOS w trybie Big Picture. Steam Music pozwala na dołączenie do naszej biblioteki własnego katalogu z muzyką, kótrą będziemy mogli odsłuchiwać podczas wszelkich rozgrywek oraz mieć do niej dostęp bezpośrednio z kontrolera gier.

Pomyślano również o wersji odtwarzacza w formie nakładki (overlay mode), za pomocą której zmienimy listę odtwarzania, nie przerywając rozrywki w grze.

Jeśli macie ochotę potestować nową usługę, konieczne będzie dołączenie do grupy Steam Music.

Według informacji, jakie przekazał Jens Reuterberg, została powołana specjalna grupa odpowiedzialna za przyszły wygląd środowiska KDE SC. W obecnym składzie The Visual Design Group znajdują się takie osobistości jak: Elena Ramirez, Fabian Bornchein, Malcer Quaid, David Brandl, Nuno Pinheiro oraz Jans Reuterberg.

Fabian Bornschein jest autorem motywu Plazmy o nazwie Tilian, w którym można wyczuć zamiłowanie do uproszczonych schematów. Malcer Quaida znamy z motywu Plazmy o nazwie Caledonia, której to jest autorem. Nuno Pinheiro nie trzeba  chyba nikomu przedstawiać, bowiem to on odpowiedzialny jest za zestaw ikon Oxygen.

Tilian Plasma Theme

Caledonia Plasma Theme

Każdy kto czuje się na siłach i uważa, że bez jego osoby projekt może się nie udać, może zgłosić swoją kondydaturę do ekipy. Osobiście jestm bardzo ciekawy, czy i czym zaskoczy nas The Visual Design Group. Już niebawem powinniśmy poznać więcej szczegółów o planach dotyczących wyglądu KDE SC.

Tysiąc lat temu, pięciu bogów Anory w licznych wojnach pokonało Aderyna - boga wolnej woli i tworzenia, niszcząc jego krainę o nazwie Cradle (Kolebka), wymazując ją tym samym ze świata Anory. W grze wcielamy się w rolę wędrowca, który został wygnany przez boga głodu, a nasza przygoda zaczyna się w ostatnim ocalałym sanktuarium Aderyna,  tej niegdyś dumnej krainy. Od powodzenia naszej misji zależy nie tylko nasze przetrwanie, ale przywrócenie światu boga Aderyna wraz z wolną wolą dla całej ludzkiej rasy.

Cradle jest grą RPG z elementami akcji oraz rozbudowanym systemem walki, wykorzystującą silnik CryEngine. Za całym projektem stoi studio Mojo Game, która uruchomiła zbiórkę w serwisie Kickstarter. Celem tej zbiórki jest kwota w wysokości 350 tyś. dolarów, która pozwoli na ukończenie produkcji gry wraz z przygotowaniem wersji na platformę Linux.

Zbiórka w serwisie Kickstarter potrwa do 20 lutego 2014, natomiast gra pojawi się na wakacje przyszłego roku - o ile akcja przebiegnie pomyślnie.